TOTpr
Alsace Groot.jpg

Alsace

De Alsace (Elzas) staat bekend als één van de zonnigste wijnstreken van Frankrijk. Al ruim 12 jaar werken wij vol trots voor deze unieke wijnregio, met als doel het verbeteren van de naamsbekendheid en het versterken van het imago van deze pure wijnen.

DSCF6732.JPG

Bellingham

Het Zuid-Afrikaanse wijnmerk Bellingham vroeg ons mee te denken over een communicatieaanpak voor consumenten. Een uitdaging, want het was de eerste stap voor dit wijnmerk in consumentencommunicatie. 

Blauwe bessen OVERZICHTSPAGINA.jpg

Blauwe bessen

Dutch Blueberry Collective vroeg ons om de positieve kwaliteiten van de blauwe bes onder de aandacht te brengen bij de consument en pers.

ook de header.jpg

Emmi

De uitdaging: voorzie dé innovatie in kaasfondue,
de All In One Fondü, van extra zichtbaarheid in de pers. Kaasfonduen is nu namelijk nóg gemakkelijker én net zo gezellig.

Variatie koekjes_header.jpg

Jules Destrooper

Onze opdracht: de lekkerste koekjes uit België introduceren bij de Nederlandse zoetekauwer. En de naamsbekendheid van deze ambachtelijke koekjes vergroten bij consument en pers.

Emmi Kaltbach grot_header.jpg

Kaltbach

Informatie en educatie over de unieke grotgerijpte Kaltbach kazen uit Zwitserland. Er zijn slechts een paar plekken in de wereld waar de omstandigheden voor kaasrijping van nature optimaal zijn.

PLUS_Klantvriendelijkheid_1100x305px.jpg

Plus

Met 262 supermarkten speelt PLUS een belangrijke rol op de Nederlandse levensmiddelenmarkt. We begonnen ooit met de PR voor de wijnen van PLUS en vervolgens volgde ook de food product PR en corporate PR.

Meesterkok-Ange-lique-Schmeinck-CuliAir-HR.jpg

Rhône

Côtes du Rhône wil de zichtbaarheid, het imago en het kennisniveau onder Nederlandse wijnprofessionals verbeteren. Hiervoor lanceerden wij de campagne Up! with Côtes du Rhône.

header.jpg

Riso Gallo

Het Italiaanse familiebedrijf Riso Gallo neerzetten als dé authentieke risottospecialist bij de Nederlandse consument, dat is wat de klant van ons verwacht. 

Rueda sfeerbeeld.jpg

Rueda

Voor onze klant Rueda hebben we de My Favourite Rueda Tapasbar campagne ontwikkeld om extra zichtbaarheid en betrokkenheid in de horeca te creëren voor deze overwegend witte Spaanse wijnregio.

TOTPR (3 of 67).jpg

Secret Garden

In de zomer van 2016 lanceerden wij onze éerste Secret Garden op Taste of Amsterdam. Een inspiratietuin waarin we samen met een tiental klanten volop tot bloei kwamen. In 2017 was editie 2!